Continental, firma technologiczna i producent opon premium, obchodzi w tym roku 150-lecie działalności na świecie, a polski oddział koncernu 25-lecie. Z tej okazji dla partnerów biznesowych: odbiorców detalicznych, warsztatów wulkanizacyjnych i klientów flotowych uruchomiona została specjalna loteria.
Ten wyjątkowy jubileusz chcemy świętować wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi. Od 150 lat wytwarzamy najwyższej jakości opony. Od 25 lat oficjalnie oferujemy je w Polsce. Jednak doskonale zdajemy sobie sprawę, jak długą drogę muszą one przebyć, zanim trafią do użytkowników. Nasza loteria i nagrody to podziękowanie dla naszych klientów – dystrybutorów, sprzedawców, serwisów czy flot – za zaangażowanie, lojalność i dotychczasową współpracę. Pasja, znajomość produktów, fachowe doradztwo, troska o konsumenta – to bezcenny wkład w dystrybucję naszych produktów.
Marketing Communications Manager Continental Opony Polska - Marta OknińskaLoteria potrwa 25 tygodni. W tym czasie zaplanowano cotygodniowe losowanie jednej z 25 nagród głównych o wartości 10 000 zł. Na uczestników czeka ponadto 1000 nagród natychmiastowych i 100 nagród gwarantowanych.
Mechanizm został stworzony w taki sposób, aby szansę na zwycięstwo miały zarówno duże firmy, sprzedające ogromne ilości naszych opon, jak i niewielkie serwisy, lokalnie przyczyniające się do ich popularyzacji.
- Marta Oknińska
Jak wziąć udział w loterii? Wystarczy kupić opony marek z grupy Continental do samochodów osobowych, pojazdów ciężarowych, maszyn specjalistycznych lub rolniczych bezpośrednio od Continental Opony Polska lub jednego z dystrybutorów, a następnie zarejestrować dowód zakupu na stronie loterii: www.contiloteria.pl. Jedna opona to jeden los, który weźmie udział w losowaniu nagród głównych. Za każde 10 opon przyznawana będzie dodatkowo e-zdrapka, dająca szansę na zdobycie nagrody natychmiastowej. Uczestnicy mogą sobie też zapewnić nagrodę gwarantowaną, poprzez potwierdzenie zakupu 150 opon marki Continental.
Continental Opony Polska funkcjonuje od 1996 roku. Początkowo firma miała zajmować się działalnością przedstawicielską, prezentacją szerokiej palety produktów koncernu Continental, nawiązywaniem kontaktów handlowych z polskimi firmami oraz nadzorem nad realizacją zamówień i dostaw. Kluczem do sukcesu Continental Opony Polska na przestrzeni lat jest polityka multibrandowości. Firma startowała z 5 markami i zatrudniała około 20 pracowników, z czego tylko 5 stanowiło zespół handlowy opon osobowych. Aktualnie polski oddział zatrudnia ponad 120 pracowników, a do dyspozycji klientów jest aż 14 marek opon.
Od 1 stycznia 2021 roku zmieniła się struktura organizacyjna polskiego przedstawicielstwa Continental – nowe rozwiązania są zorientowane na modele biznesowe klientów. Sprzedaż opon do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych została zintegrowana w trzech nowych obszarach obejmujących: dystrybucję, sprzedaż detaliczną i sprzedaż flotową.
Uważamy, że kluczem do sukcesu jest jak najlepsze zrozumienie modeli biznesowych naszych klientów i aktywne wspieranie ich w stawianiu czoła wyzwaniom oraz dostosowywaniu się do trendów rynkowych. Dlatego zmieniamy także naszą polską organizację.
Dyrektor Generalny Continental Opony Polska - Dariusz Wójcik
Nowe podejście, oparte na modelach biznesowych klientów zamiast na produktach, dotyczy nie tylko sprzedaży, lecz wszystkich obszarów działalności. Zmiana podyktowana jest transformacją Continental w zakresie produkcji i sprzedaży opon w całym regionie EMEA – z dostawcy produktów w dostawcę innowacyjnych rozwiązań wspierających biznes klientów i odpowiadających na wyzwania przyszłości.
Źródło: Continental