Ursus: nowe projekty na 125-lecie | MOTOFAKTOR

Ursus: nowe projekty na 125-lecie

Ursus stale umacnia swoją pozycję na polskim rynku i nie przestaje wchodzić w nowe sojusze, które pozytywnie wpływają na rozwój marki.

Od kilku lat spółka intensywnie realizuje strategię rozwoju poprzez uzupełnianie oferty produktowej o dobre i sprawdzone wyroby wytwarzane w kraju. W ten sposób dywersyfikuje ofertę produktową oraz stale rozszerza rynki zbytu.

Idziemy z duchem czasu. Staramy się odpowiadać na rosnące wymagania polskich rolników, nie zapominając jednocześnie o ich upodobaniach. Dlatego w naszej ofercie znaleźć można zarówno tradycyjne, popularne modele, jak i nowatorskie rozwiązania.

prezes Ursus SA - Karol Zarajczyk

 

W trakcie targów Agrotech 2018 spółka Ursus S.A. podpisała umowę o współpracy z polską firmą Mesko-Rol, specjalizującą się w produkcji maszyn do przygotowania i zbioru upraw zielonkowych. Dzięki strategicznemu partnerstwu Ursus zapewni swoim klientom rozszerzenie asortymentu zgrabiarek i kosiarek, które dostępne będą pod brandem Ursusa. Kolejnym z parterów spółki został również producent silników Kohler. To dawna, kultowa i uznana w świecie marka Lombardini. Firma uznawana za światowego lidera silników w klasie 75.

 

Rozszerzając ofertę ciągników w mocach mniejszych, Ursus zaprezentował nową rodzinę z literą „B” na końcu, która ma być odpowiedzią na stale rosnące zapotrzebowanie na mały, tani, kompaktowy ciągnik, który może być używany zarówno w rolnictwie jako pomocniczy, jak i w segmencie komunalnym oraz przy prowadzeniu większych prac ogrodniczych i w stadninach. Dzięki niewielkim gabarytom, niskiej masie własnej znacząco skraca się czas poświęcany na manewry – co wprost wpływa na wydajność i efektywność pracy. Na korzyść tych pojazdów przemawia bardzo mały promień zawracania, co zapewnia bezkonkurencyjną manewrowość, dzięki przedniej osi z przekładnią kątową.

 

Dodatkowo Ursus współpracuje z Grupą Azoty. Kilka miesięcy temu podczas Kongresu 590 podpisał list intencyjny w sprawie przygotowania i realizacji wspólnych projektów badawczo-rozwojowych. Tym razem obie polskie marki łączą siły w obszarze marketingu, przy okazji loterii „Dbamy o polską ziemię”, gdzie nagrodą główną jest ciągnik Ursus C-380. O nagrodę może ubiegać się każdy, kto w okresie największego zainteresowania zakupami nawozów, czyli od 12 marca do 6 maja, kupi nawozy Grupy Azoty za co najmniej 1 000 złotych.

 

Tak szeroka współpraca potwierdza, że Ursus zamierza umocnić swoją pozycję na pierwotnym rynku produkcji maszyn rolniczych. Jest ona również inauguracją obchodów 125-lecia firmy, które przebiegać będą pod hasłem „Tradycja i Nowoczesność”.

 

Źródło: Ursus

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).