ELVI zaprojektowano w wersji 3-osobowej i tak też będzie w wersji produkcyjnej. Tył pojazdu będzie można zamienić w chłodnię, plandekę, kontener lub otwartą skrzynię. Będzie mógł znaleźć się na wyposażeniu firm zajmujących się wywozem odpadów, przewozem paczek, budownictwem czy dostawą żywności. Będzie też możliwość, przebudowania ELVI na potrzeby służb medycznych czy straży pożarnej. Największe szanse dla pojazdu upatruje się w usługach kurierskich. Całkowita masa pojazdu wyniesie 3,5 tony, a ładowność 1100 kg. Na pełnej baterii ELVI będzie w stanie przebyć 150 km, co odpowiada zapotrzebowaniu firm i spółek bazujących w obrębie jednego miasta. W dodatku dzięki innowacyjnym bateriom litowo-jonowym ładowanie 90 proc. energii potrwa zaledwie 15 minut. Maksymalna prędkość wyniesie 100 km/h.
Źródło: Ursus