W ramach kampanii wizerunkowej został przygotowany konkurs konsumencki, który składa się z czterech tygodniowych etapów. Bohaterem każdego, jest inny kierowca sportowy związany ze spółką ORLEN OIL. Są to: Kajetan Kajetanowicz, Bartosz Zmarzlik, Kuba Przygoński i Miko Marczyk. W konkursie co tydzień do wygrania są karty paliwowe o wartości 100 zł, 500 zł oraz 2000 zł, a także zestawy gadżetów z autografem ambasadora promującego dany etap. Akcję wspiera stworzona w tym celu strona internetowa – konkursorlenoil.pl.
Oleje ORLEN OIL zostały stworzone tak, aby zapewniać nie tylko większą wydajność, ale także oszczędność paliwa, a przy tym ograniczać emisję szkodliwych substancji. Nasi technolodzy opracowali formułę, która gwarantuje ochronę w każdych warunkach i przez cały okres eksploatacji. Kampania wizerunkowa ORLEN OIL ma na celu podkreślenie znaczenia właściwego doboru oleju dla osiągnięcia maksymalnej wydajności jednostki napędowej. Chcemy zachęcić kierowców do zaufania polskiej marce, dzięki której mogą cieszyć się pełnym potencjałem swojego silnika.
Dyrektor Biura Marketingu ORLEN OIL - Anita Wierciak-Kaperek
Zasady są bardzo proste. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy do 3 grudnia 2023 r. kupić olej ORLEN OIL lub LOTOS biorący udział w promocji, wypełnić formularz zgłoszeniowy i wykonać zadanie: „Podziel się najciekawszą przygodą, jaka spotkała Cię w podróży”. W konkursie przewidziane są nagrody dodatkowe w postaci e-kuponów na mega zestaw: kawa + hot dog, do wykorzystania na stacjach ORLEN – dla pierwszych 200 poprawnie zweryfikowanych zgłoszeń w każdym tygodniu trwania konkursu.
Źródło: ORLEN OIL