Vesna będzie pracować w Wielkiej Brytanii, podlegając Michelle Jou, dyrektor generalnej Castrol.
W ciągu ostatnich 22 lat Vesna zajmowała kilka stanowisk kierowniczych w bp i Castrol. Ostatnio pełniła funkcję wiceprezesa bp ds. dostaw, Midstream i B2B w regionie Azji i Pacyfiku, z siedzibą w Australii. Wcześniej pracowała w Londynie, gdzie współpracowała z oddziałem bp Fuels Europe & South Africa. Ma bogate doświadczenie w zaopatrzeniu i logistyce, współpracowała także z pionem handlowym i wysyłki bp w Singapurze.
Nominacja Vesny zbiega się z wprowadzanym w Europie odświeżeniem marki Castrol, które będzie wdrażane na całym świecie do roku 2024. Ta nowa odsłona będzie także widoczna na opakowaniach produktów Castrol. Objąć ma również programy partnerskie, oznakowanie zewnętrzne, marketing online i offline oraz globalne akcje sponsorskie. Odświeżenie wizerunku marki ma na celu lepsze odzwierciedlenie pozycji firmy Castrol na rynku oraz możliwości, jakie dostrzega w kontekście zaspokajania zmieniających się potrzeb klientów.
Vesna wnosi bogate doświadczenie, aby poprowadzić Castrol Europe w tym ekscytującym okresie wzrostu i zmian, gdy odkrywamy nowe możliwości dla naszej podstawowej działalności w zakresie środków smarnych. Rozszerzamy ją na nowe obszary, takie jak gospodarka cieplna w centrach danych oraz dostarczamy dodatkowych korzyści klientom. Bazując na doświadczeniu w kierowaniu zespołami na stanowiskach operacyjnych, strategicznych i transformacyjnych, pasja Vesny do przewodzenia i rozwijania oraz budowania silnych ludzkich relacji, a także jej integrującego i opartego na współpracy przywództwa, przyniesie niewątpliwe korzyści dla biznesu – powiedziała Michelle Jou, dyrektor generalna Castrol.
Castrol cieszy się bezkonkurencyjną reputacją w motoryzacyjnej obsłudze posprzedażnej w całej Europie i nieustannie wprowadza innowacje w swoich produktach i usługach w okresie doniosłych zmian dla tej branży. Cieszę się, że mogę dołączyć do tak pełnego pasji zespołu, gdy w całej Europie wdrażamy naszą odświeżoną markę, co pomaga nam zarówno utrwalać kontakty z długoletnimi klientami, jak i nawiązywać je z nowymi odbiorcami, w miarę, jak dostosowują się do nowych wyzwań technologicznych i handlowych – dodała Vesna Di Tommaso.
Źródło: Castrol