Interaktywne PDF-y są teraz dostępne do bezpłatnego pobrania, w wyższej (high resolution) i niższej rozdzielczości (low resolution), na www.victorreinz.com/online-catalog/PDF. Dzięki tej aktualizacji wszyscy użytkownicy na całym świecie mogą uzyskać dostęp do zaktualizowanego katalogu PDF dla rynku wtórnego z tysiącami kolorowych zdjęć produktów – nawet jeśli mają niezbyt szybkie łącze internetowe.
Duży katalog produktów PDF marki Victor Reinz dla rynku wtórnego składa się z ogólnego katalogu dla obszaru samochodów osobowych i ciężarowych oraz katalogu 42 marek samochodów osobowych i 12 samochodów ciężarowych. Klienci, którzy potrzebują tylko programu części zamiennych jednej marki samochodu osobowego lub ciężarowego, mogą bezpośrednio sięgnąć po indywidualny katalog marek PDF.
Łącznie w ofercie jest obecnie ponad 17 151 części zamiennych marki Victor Reinz. Od pierwszego wydania PDF przybyło ponad 600 nowych numerów części. Są wśród nich także zestawy uszczelek z różnymi pojedynczymi częściami, które nie są osobno opublikowane.
Dane części zamiennych do katalogu produktów bazują na TecDoc. Wyszukiwać można po marce, silniku i numerze OE. Prawie każda część zamienna marki Victor Reinz jest też zaprezentowana w formie kolorowej fotografii produktu. Dzięki temu klient od razu wie, o jaką część chodzi. Także w przypadku zestawów części zamiennych można od razu rozpoznać, jakie części są zawarte w każdym zestawie.
Katalogi produktów PDF zawierają szczegółowe informacje o wszystkich markach i silnikach z interaktywnymi skrótami i dodatkowymi informacjami. Interaktywną wartością dodaną są linki do katalogu online Victor Reinz oraz informacje w wyskakujących okienkach. Informacje dostępne są w dwunastu językach.
Wszystkie funkcje interaktywnego katalogu produktów PDF marki Victor Reinz dla rynku wtórnego firmy Dana objaśnia wideo „How to Use” w www.victorreinz.com/catalog-how-to-use.
Źródło: Victor Reinz