Firma Apollo Tyres, właściciel Vredestein, podpisała umowę sponsorską z FIS, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności nagradzanych opon zimowych (Wintrac i Wintrac Pro) oraz całorocznych (Quatrac i Quatrac Pro) marki Vredestein.
Mistrzostwa Świata FIS w Narciarstwie Alpejskim to sztandarowe wydarzenie w światowym kalendarzu sportów zimowych, przyciągające miliony spragnionych emocji widzów. W 2021 r. mistrzostwa przyciągnęły przed telewizory ponad 126 milionów widzów, a w ramach zasięgów online wydarzenie uzyskało ponad 357 milionów wyświetleń i ponad 11 milionów polubień.
Podczas imprezy marka Vredestein ma być widoczna na plastronach zawodników, a także na banerach oraz w tle najbardziej konkurencyjnych i pełnych adrenaliny zawodów tych mistrzostw, takich jak: kombinacja alpejska, super G, zjazd, slalom równoległy, slalom gigant
i slalom. W zawarciu umowy pośredniczyła firma Infront, wyłączny partner marketingowy organizowanych przez FIS Mistrzostw Świata w Narciarstwie Alpejskim 2023.
Zaangażowanie w sporty zimowe stanowi idealną platformę do zwiększenia pozytywnej świadomości na temat wyjątkowych cech marki i produktów Vredestein — wyjaśnia Benoit Rivallant, prezes i dyrektor generalny firmy Apollo Tyres – Nasze opony zimowe i całoroczne mają wiele punktów wspólnych ze światem wyczynowego narciarstwa, w szczególności nacisk na osiąganie najwyższych standardów wydajności i bezpieczeństwa na śniegu i lodzie. Mistrzostwa przyciągają niezwykle zaangażowaną publiczność, która rozumie i docenia produkty najwyższej klasy, a ta nowa umowa pomoże nam szybko podnieść rangę marki Vredestein w miejscach, w których ma ona już ugruntowaną pozycję, a także na kluczowych dla rozwoju marki rynkach w całej Europie.
Jako organizator tegorocznych Mistrzostw Świata FIS w Narciarstwie Alpejskim w Courchevel Méribel mogę powiedzieć, że zawsze nas cieszy, gdy góry są szczególnie istotne dla nowego partnera. Wspólnie pracujemy nad tym, aby wydarzenie to było prawdziwą wizytówką górskiego i narciarskiego świata. Dziękujemy marce premium Vredestein za towarzyszenie nam i udział w tym wielkim święcie francuskiego i międzynarodowego narciarstwa – powiedział Bernard Front, prezes Courchevel Méribel 2023.
Marka Vredestein została wyróżniona w wielu niezależnych testach opon przeprowadzonych zeszłej jesieni przez czołowe czasopisma motoryzacyjne, w tym „AutoBild”, „ACE Lenkrad” oraz „Auto Motor und Sport”, a także ADAC, największe w Europie stowarzyszenie motoryzacyjne.
Opona Quatrac Pro marki Vredestein o wysokich osiągach została uznana przez magazyn „Auto Motor und Sport” za zwycięzcę w kategorii „stosunek ceny do jakości”. Polecał ją również magazyn „ACE Lenkrad” we wrześniowym teście opon całorocznych. Testerzy magazynu „AutoBild” podkreślili wysokie osiągi opony Quatrac Pro na śniegu, a także stabilność jazdy i krótką drogę hamowania na mokrych wzniesieniach przy niskim poziomie hałasu.
Standardowe opony Quatrac marki Vredestein, które nadają się do samochodów rodzinnych i SUV, uzyskały drugie miejsce w wysoce konkurencyjnym teście opon całorocznych magazynu „AutoBild” — wyróżniono je jako wzorowe. Testerzy opisali model Quatrac jako solidne opony całoroczne o zrównoważonych osiągach na mokrej i suchej nawierzchni oraz imponującej drodze hamowania.
Również opony zimowe marki Vredestein dobrze się spisały podczas najnowszych niezależnych testów. Oponę Wintrac polecał ADAC, największy niemiecki automobilklub liczący około 21 milionów członków. Organizacja chwaliła osiągi opony Wintrac na lodzie i niski opór toczenia. W międzyczasie oponę zimową Vredestein Wintrac Pro o wysokich osiągach uznano za bardzo dobrą w magazynie „Auto Motor und Sport”.
Źródło: Apollo Tyres