Tor testowy już dziś odgrywa ważną rolę w testowaniu i opracowywaniu nowych rozwiązań i technologii, które napędzają wizję przemysłu pojazdów użytkowych w zakresie autonomicznej, połączonej i elektrycznej przyszłości. Wraz z rozbudową zostanie dodane oddzielne centrum projektowe o powierzchni ponad 1000 m² i dwie dodatkowe hale. Dodatkowo zostanie zbudowany nowy owalny tor o długości 3,6 km, który będzie replikować rzeczywiste warunki jazdy na autostradzie, aby umożliwić testowanie technologii, takich jak system ostrzegania przed zjechaniem z pasa ruchu, asystentów korków ulicznych i pilotów autostradowych lub platooning.
Od samego początku, 150 lat temu, WABCO opracował pionierskie systemy do pojazdów użytkowych, a dziś torujemy drogę do autonomicznej jazdy - na drogach, autostradach i przy magazynach. Stałe wyposażanie branży pojazdów użytkowych w systemy bezpieczeństwa i automatyzacji, wymaga coraz większej złożoności testów i walidacji pojazdów, a dzięki rozszerzeniu naszego toru testowego umożliwiamy walidację w pełni autonomicznych pojazdów, a także dalszych innowacyjnych zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy.
dyrektor ds. technologii w WABCO - Christian Brenneke
W sierpniu 2018 roku WABCO otworzyło swoje nowe Globalne Centrum Technologii i Innowacji w Hanowerze (Niemcy) jako największe centrum badawczo-rozwojowe. Rozbudowa toru testowego im. Ericha Reinecke dodaje teraz kolejną skuteczną jednostkę do opracowywania zaawansowanych systemów bezpieczeństwa i wydajności dla ciężarówek, autobusów i przyczep, wprowadzając innowacje WABCO na ulicę po raz pierwszy.
Dzięki tej inwestycji ustanawiamy nowe standardy dla progresywnego i przyszłościowego środowiska testowego, aby nadal odróżniać się od innych dostawców oferujących innowacyjne produkty. Jednocześnie ekspansja torów testowych jest kolejnym zobowiązaniem wobec Niemiec jako centrum badań i rozwoju.
dyrektor zarządzający WABCO w Niemczech - Jürgen Heller
Źródło: WABCO