Walker wprowadza system SCR | MOTOFAKTOR

Walker wprowadza system SCR

Nowy system selektywnej katalitycznej redukcji emisji będzie wkrótce dostępny dla samochodów dostawczych 2016 Ford Transit.

Firma Tenneco ogłosiła, że będzie oferować pierwszy zamienny system selektywnej katalitycznej redukcji emisji (SCR) dla europejskiego rynku części zamiennych. Ten nowy system, zaprojektowany dla samochodów dostawczych 2016 Ford Transit i oferowany pod należącą do firmy globalną marką układów kontroli emisji Walker, został zaprezentowany na targach Automechanika we Frankfurcie.

 

Technologia SCR stosowana jest w celu zmniejszenia szkodliwych emisji generowanych przez fabryki, statki, pociągi, samochody i inne źródła. Przez lata, producenci pojazdów nawiązali współpracę z wiodącymi dostawcami układów kontroli emisji – w tym z Tenneco – w celu opracowania strategii dla ograniczania emisji tlenków azotu (NOx) generowanych przez pojazdy z silnikiem Diesla. Systemy SCR firmy Tenneco instalowane w lekkich pojazdach począwszy od 2010 roku okazały się skuteczne w przekształcaniu ponad 95 procent gazowych NOx w parę wodną i cząsteczkowy azot.

Firma Tenneco jest pionierem i wiodącym dostawcą wielu zaawansowanych technologii kontroli emisji, włącznie z SCR, używanych przez producentów oryginalnego wyposażenia (OEM). Wprowadzenie systemu Walker SCR na rynek części zamiennych było dla nas naturalnym następnym krokiem w kontynuacji rozszerzania naszego udziału rynkowego i w dostosowywaniu się do zmieniających się globalnych wymogów dotyczących emisji.

wiceprezes i dyrektor generalny ds. europejskiego rynku części zamiennych Tenneco - Maurits Binnendijk

 

Nowoczesne systemy SCR produkowane przez Tenneco składają się z kliku komponentów włącznie ze zbiornikiem addytywu zawierającym płyn redukcyjny, układem wtrysku addytywu wprowadzającym ten płyn do układu wydechowego, pierścieniem mieszającym czynnik redukcyjny ze spalinami, katalizatorem SCR, w którym zachodzą reakcje chemiczne i elektronicznym układem kontroli współpracującym z wieloma czujnikami w celu zapewnienia prawidłowego działania. Ilość czynnika redukcyjnego dodanego do systemu jest równa 5 do 7 procentom zużycia paliwa.

 

Dodatkowe informacje dostępne są online pod adresem www.monroe.com i www.walker-eu.com.

 

Źródło: Tenneco

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).