Ponad 60 000 klientów na całym świecie korzysta z oferty usług Webfleet, obejmującej monitorowanie pojazdów i zasobów, kompleksowe zarządzanie flotą, gromadzenie danych diagnostycznych, optymalizację tras w czasie rzeczywistym, wskazówki dla kierowców, telematykę wideo i wiele innych.
Wprowadzenie Webfleet na rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich ma utorować drogę do bardziej zrównoważonej przyszłości dzięki rozwiązaniom mobilnym opartym na danych, wspierającym menedżerów flot i kierowców w oszczędzaniu paliwa i redukcji emisji CO2. Ma to pomóc zachować zgodność ze zmieniającymi się przepisami i umożliwić elektryfikację flot przy jednoczesnym prowadzeniu rentownej i niezawodnej działalności biznesowej.
„Wprowadzenie Webfleet na rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich to strategiczne posunięcie i kolejny krok w naszej globalnej strategii ekspansji. Z optymizmem patrzymy na transformacyjny wpływ, jaki nasze rozwiązania będą miały na zarządzanie flotą w tym regionie. Oprócz tradycyjnych ofert telematycznych, Webfleet zapewni przedsiębiorstwom, zarówno małym, jak i dużym, przydatny wgląd w dane, aby zwiększyć wydajność operacyjną, obniżyć koszty i poprawić bezpieczeństwo na drogach, a także umożliwić prowadzenie bardziej zrównoważonej działalności” – mówi Jan Maarten de Vries, President of Fleet Management Solutions w Bridgestone Mobility Solutions.
Firma Webfleet, obchodząca w tym roku 25-lecie, jest wiodącym w Europie rozwiązaniem do zarządzania flotą. Firma zamierza nadal poszukiwać nowych możliwości i innowacji oraz wzmacniać pozycję menedżerów flot, kierowców i innych interesariuszy dzięki rozwiązaniom mobilnym opartym na danych.
Źródło: Bridgestone
Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami?