Delphi Technologies poszerza ofertę części zamiennych dla kolejnych 19 milionów pojazdów, pozwalając na pokrycie ponad 97% europejskiego parku samochodowego w zakresie tarcz hamulcowych oraz 98,58% w przypadku klocków hamulcowych. Rozbudowany asortyment produktów poszerzony o nowo wprowadzone referencje ma pozwolić niezależnym warsztatom zaspokoić potrzeby szybko rozwijającego się parku samochodowego i dostarczyć im wysokiej jakości części zamienne, pozwalające na przeprowadzenie szybkich napraw i generowanie dodatkowych przychodów.
Delphi Technologies w bardzo krótkim czasie wprowadza odpowiednie części na rynek części zamiennych. Klocki hamulcowe, które z reguły są jednymi z pierwszych, najistotniejszych elementów kwalifikujących się do wymiany, są wprowadzane na rynek w ciągu 6 miesięcy od premiery pojazdu, a tarcze hamulcowe w ciągu 12 miesięcy.
Dla przykładu w zeszłym roku firma Delphi Technologies wprowadziła na rynek części zamienne do Range Rover Evoque (06/19), Volvo S60 (05/19>), BMW serii 7 (03/19>) oraz Mercedesa klasy B (01/19>).
Jesteśmy niezwykle dumni z części zamiennych do wielu modeli pojazdów, które wprowadziliśmy na rynek jako pierwsi. Dzięki błyskawicznemu dostarczaniu na rynek części zamiennych do pojazdów Audi Q8 (02/2018>), Toyota Supra (06/19>), Land Rover Defender (2020>) oraz Volkswagen Golf MK8 (2020>), niezależne warsztaty samochodowe mogą jeszcze szybciej uzyskać dostęp do części zamiennych do najnowszych modeli pojazdów. Najlepsze praktyki oraz zgodność ze standardami OE pozwoli warsztatom na wygenerowanie dodatkowych przychodów oraz zapewni, że klienci chętnie powrócą do ich warsztatów w przyszłości w celu przeprowadzenia kolejnych napraw.
dyrektor marketingu EMEA firmy Delphi Technologies Aftermarket - James TibbertW odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na części zamienne, firma poszerzyła asortyment części dedykowanych do pojazdów japońskich i koreańskich. W rozszerzonym asortymencie znajduje się ponad 2 600 elementów układu hamulcowego do popularnych azjatyckich samochodów, takich jak Mazda 3 (01/19>), Hyundai i30 Fastback (11/18>), Nissan Qashqai (04/19>) i Toyota Corolla (02/19>), zapewniających ponad 99% pokrycia europejskiego parku samochodowego w przypadku klocków hamulcowych oraz 97,7-procentowe pokrycie w zakresie tarcz hamulcowych.
Marki takie jak Kia, Hyundai, Toyota oraz Nissan zdobywają coraz większe udziały w rynku, na którym wcześniej dominowały pojazdy marek europejskich. Park samochodowy marek azjatyckich liczy obecnie 90 milionów pojazdów i tylko w ciągu ostatnich 5 lat zanotował wzrost o 20 milionów aut, co stwarza więcej możliwości obsługi dla specjalistycznych warsztatów samochodowych oraz warsztatów obsługujących pojazdy wielu marek. Nasz poszerzony wachlarz produktów, stanowiący jedną z najbogatszych ofert w branży, dostarczy warsztatom wysokiej jakości części zamienne do obsługi rosnącej floty pojazdów i przełoży się na wysokie przychody płynące z napraw.
- James TibbertDelphi Technologies wprowadza również nowe linie produktów dla pojazdów hybrydowych i elektrycznych (HEV). Doświadczenie firmy sprawia, że asortyment produktów zapewnia ponad 95% pokrycia europejskiego parku pojazdów HEV w zakresie klocków hamulcowych oraz 93% pokrycia w przypadku tarcz hamulcowych.
W ofercie znalazły się również produkty do takich modeli pojazdów jak Toyota Corolla (02/19>), Yaris (04/15>), Auris (12/18>) oraz Prius (01/16>), Mitsubishi Outlander (09/18>), Lexus ES 300h (07/18>), Peugeot 508 (08/19>), Volvo XC40 (06/19>) i Mazda CX30 (07/19>). Dzięki temu warsztaty samochodowe mają coraz więcej możliwości obsługi tej szybko rosnącej floty pojazdów korzystając z wysokiej jakości części zamiennych.
Pomimo tego, że obsługa hybrydowych pojazdów elektrycznych może nie być mocną stroną wielu warsztatów, korzystanie z produktów dostarczanych przez wiodącego dostawcę technologii w zakresie układów hamulcowych oraz pojazdów HEV, sprawia, że mechanicy będą mogli pewnie obsługiwać te i inne rodzaje pojazdów. Produkty dostarczane przez Delphi Technologies zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu optymalnego poziomu hałasu, zużycia i sprawnego zatrzymywania pojazdu, czyli takich samych specyfikacji, jak części na wyposażenie fabryczne (OE).
- James Tibbert
Źródło: Delphi Technologies