Delegaci w składzie N! Członków, dostawców i partnerów skorzystali ze wspólnej okazji, aby dołączyć do ponad 3500 spotkań „speed date”, 20 webinariów i trzech dyskusji przy okrągłym stole, które były transmitowane na żywo. Podczas dwudniowego „szczytu” po raz pierwszy pojawiła się także wirtualna hala dedykowana wyłącznie prężnie rozwijającemu się sektorowi Heavy Duty.
Oprócz pogłębiania relacji między dystrybutorami i producentami części, wydarzenie Virtual Days zapewniło platformę do dyskusji na tematy istotne dla przyszłego sukcesu rynku części zamiennych. Obejmowały one od większego skupienia się na zrównoważonym rozwoju po tworzenie nowych usług w zakresie mobilności.
Przypomniano również delegatom o ważnych krokach, jakie Nexus poczynił w zeszłym roku w zakresie tworzenia i dostrajania usług wspierających N! społeczność, wraz z przebłyskiem kluczowych inicjatyw opracowywanych na przyszłość. Najważniejsze podsumowania:
Sesja okrągłego stołu wywołała ożywioną dyskusję między uczestnikami a widzami. Kluczowymi tematami, które przeanalizowano, były:
1) W jaki sposób branża przechodzi od części samochodowych do części i usług mobilnych?
2) Jak przyspieszyć projekt Talents4AA, aby rynek wtórny stał się bardziej atrakcyjny dla młodych, utalentowanych uczestników, oraz
3) Jakie powinny być cele ITG (międzynarodowej grupy handlowej) w perspektywie krótko- i średnioterminowej?
Dyrektor generalny Nexusa, Gael Escribe, powiedział: Jesteśmy wdzięczni N! członkom i dostawcom oraz innym partnerom, którzy wzięli udział bezpośrednio, a także wszystkim, którzy uczestniczyli z całego świata, aby pomóc uczynić drugie wydarzenie Virtual Days w 2021 wielkim sukcesem.
Jak zawsze czekamy z niecierpliwością i N! Społeczności mówimy, że jeśli wszyscy mamy nadal prosperować na szybko zmieniającym się motoryzacyjnym rynku wtórnym, to jako globalny influencer zdajemy sobie sprawę, że jesteśmy wam winni więcej niż „business-as-usual”.
Dlatego nasze oczy zawsze będą zwrócone w przyszłość, dążąc do zapewnienia innowacyjnych rozwiązań, które zapewnią odpowiednie usługi i narzędzia, aby stawić czoła przyszłym wyzwaniom, aby zagwarantować ciągły wzrost na każdym poziomie łańcucha, od produkcji po dystrybucję i wreszcie konsumenta.
Źródło: Nexus