Zastosowane w Renault Espace III generacji (oraz Avantime) łożysko VKBA 3497 ma specyficzne zabezpieczenie transportowe – wewnątrz łożyska znajduje się plastikowa tuleja, która zabezpiecza bieżnie łożyska. Naturalnym odruchem mechanika jest usunięcie tego zabezpieczenia przed montażem, ale w tym przypadku będzie to poważny błąd, który spowoduje wypchnięcie jednej z bieżni łożyska. Zgodnie z instrukcją SKF, zestaw łożyska VKBA 3497 należy montować bez usuwania plastikowej tulejki zabezpieczającej, która w czasie montażu zostanie wypchnięta przez czop piasty. Specjaliści SKF przypominają, że przy tej czynności zawsze należy korzystać z odpowiednich narzędzi, a siłę przykładać wyłącznie do wewnętrznej bieżni piasty.
Z kolei montując piastę zintegrowaną z tarczą hamulcową VKBD 1015, która występuje w Renault Clio III/Grandtour, Megane II, Modus/Grand Modus, Twingo II i Wind, nie wolno pozostawić starej nakrętki i dekielka. W pudełku dostarczonym przez SKF znajduje się nowa nakrętka i dekielek, których użycie gwarantuje trwałość nowo zamontowanej piasty. Przed jej założeniem należy także oczyścić z brudu czop piasty i użyć pasty przeciwdziałającej korozji ciernej (SKF LGAF 3E/0.5). Nowa nakrętka powinna zostać dokręcona momentem wynoszącym 175 Nm. Powtórne wykorzystanie starej nakrętki i dekielka nie gwarantuje szczelności, a woda dostająca się do środka piasty spowoduje jej przedwczesne zużycie.