Otwarcie czterdziestego sklepu Würth Polska wyraźnie świadczy o systematycznym rozwoju marki na terenie naszego kraju. Pierwszy obiekt stacjonarny powstał już w 2006 r., a tylko w 2021 r. na mapie Polski pojawiły się aż cztery nowe lokalizacje. Ostatnią z nich otworzono niedawno na Śląsku. W swoich obiektach firma prezentuje profesjonalistom bogatą ofertę specjalistycznych produktów. Na asortyment sklepów składają się m.in. elektronarzędzia, narzędzia ręczne, środki chemiczne czy artykuły BHP.
Sklep w Tychach to nasza 40. placówka w kraju i 7. w województwie śląskim. Ciągle rozwijamy sieć naszych obiektów, dbając przede wszystkim o to, by znaleźć się jak najbliżej klientów. We wszystkich sklepach wykwalifikowani doradcy pomagają odwiedzającym dobrać odpowiednie artykuły z naszego szerokiego asortymentu. Poza fachową obsługą, placówki Würth charakteryzują się szeroką ofertą przeznaczoną dla wielu branż, przystępną lokalizacją i parkingami, które szczególnie cieszą zmotoryzowanych.
dyrektor Centrum Obsługi Klientów i Oddziałów Regionalnych Würth Polska - Alicja RippelNowy punkt Würth Polska w Tychach znajduje się przy ulicy Dojazdowej 1. Sklep czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 i zajmuje powierzchnię 260 metrów kwadratowych. Placówkę otworzono uroczyście 23 września. Wydarzenie połączono z cyklicznie odbywającymi się Dniami Otwartymi, a całość uświetniły liczne atrakcje oraz konkursy dla klientów.
Gościom zaprezentowano m.in. technologię wiercenia, możliwości regeneracji reflektorów, nowoczesne techniki zamocowań czy najnowsze trendy w odzieży BHP. Uczestnicy zobaczyli również wyposażony w regały od Würth samochód dostawczy ORSY MOBIL i zapoznali się z nowościami produktowymi marki, takimi jak: środki chemiczne, tarcze do czyszczenia i cięcia metali oraz nowe zestawy elektronarzędzi.
Sklep w Tychach dołączył do szerokiej sieci placówek Würth Polska w kraju. Marka ma swoje obiekty we wszystkich województwach zarówno w największych ośrodkach, jak i mniejszych miastach. Firma stawia też na dystrybucję wielokanałową. Obok ciągle powiększającej się sieci sklepów stacjonarnych, sprzedaje swoje produkty również za pośrednictwem przedstawicieli handlowych oraz sklepu internetowego.
Źródło: Würth Polska