Kampania „Wybierz DENSO” wzmacnia reputację firmy w zakresie jakości, niezawodności i zdolności do oferowania warsztatom i hurtownikom uniwersalnych rozwiązań. Będzie ona prowadzona w różnych mediach, w wielu krajach europejskich. Akcja jest skierowana głównie do dystrybutorów, hurtowników i warsztatów na niezależnym rynku części zamiennych. W Rosji i na Ukrainie kampania „Wybierz DENSO” będzie skierowana również do konsumentów.
Szerokie portfolio grafik reklamowych prezentuje całą gamę produktów DENSO – od świec zapłonowych i sond lambda po wycieraczki, sprężarki klimatyzacji i filtry powietrza. Nie chodzi jednak wyłącznie o same produkty: kampania podkreśla również zamiłowanie DENSO do projektowania i tworzenia części jakości OE, zaangażowanie firmy w postęp technologiczny oraz osiągnięcia z kluczowymi partnerami, takimi jak Toyota Gazoo Racing Team.
W kampanii, zbudowanej wokół hasła „Wybierz DENSO”, pojawia się szereg „ważnych pytań”, takich jak „Po czym poznać, że część jest idealna?” lub „Czy samochód może się zakochać?”. Głównym przekazem jest przekonanie, że wybierając DENSO, mechanicy mogą „uwolnić swoje myślenie” i przestać się martwić, czy dana część będzie pasować lub czy pojawią się jakieś usterki. Części DENSO są precyzyjnie produkowane i poddawane kontroli jakości, aby odpowiadały standardom OE. Dlatego w dziewięciu na każde dziesięć samochodów można znaleźć oryginalne części DENSO.
Z pasją wspieramy naszych klientów, produkując części najwyższej jakości, które działają dokładnie tak, jak wymaga tego dane zastosowanie. Zapewniamy wysoki standard obsługi i wsparcie techniczne. Dlaczego warto wybrać DENSO? Ponieważ rozumiemy, jak działają hurtownie i warsztaty, staramy się być zawsze innowacyjni i różnić się od konkurencji, a także bezproblemowo dostarczamy naszym klientom dokładnie takie produkty, jakich potrzebują. Dlatego wierzymy, że DENSO to mądry wybór.
Marketing Manager DENSO Central & Eastern Europe - Tereza Čechová