Współpraca biznesowa TRICO i A1 Motor Stores trwa już od ponad dziesięciu lat. W jej rezultacie klienci otrzymują gamę piór wycieraczek, które charakteryzują się jakością OE.
Gama piór wycieraczek Exact Fit w wersjach konwencjonalnej, jednoczęściowej, hybrydowej i na tylną szybę ugruntowała swoją pozycję rynkową już ponad 10 lat temu. Na początku 2022 roku w ofercie pojawiła się nowość – zestawy piór do poszczególnych pojazdów (twin pack). Okazało się to strzałem w dziesiątkę i kolejnym krokiem na drodze rozwoju dla TRICO i A1. Pakiet obejmujący zaledwie 95 referencji pokrywa ponad 95% zapotrzebowania rynkowego. Dzięki konstrukcji „superkitu” TRICO z opcjonalnym, alternatywnym złączem, jest to nawet o 40% krótsza lista referencji niż w przypadku konkurencyjnych serii, które często wymagają ponad 150 pozycji.
Ważnym faktem jest to, że wszystkie opakowania zbiorcze i detaliczne TRICO są przyjazne dla środowiska.
Jak tylko TRICO wypuściło swoje nowe zestawy, bardzo chcieliśmy je mieć na stanie i zamówiliśmy 20 pakietów. Bardzo szybko zniknęły z półek i żeby sprostać zamówieniom musieliśmy potroić nasze zapasy – mówi Phil Wilkinson, Dyrektor zarządzający McGanns A1 Motor Stores.
Nowe zestawy zawierają dwa pióra TRICO w konstrukcji 'X1′. Są one produkowane i pakowane w Europie. TRICO dostarcza te same pióra jako OE do grupy VAG. Mają one zastosowanie w szerokiej grupie pojazdów, w tym VW ID.4, Golf VIII, T-Roc, Audi Q4, Q5, Q7, TT, Škoda Citigo, Kodiaq, Superb, Seat Ibiza, Leon, Rapid i Mi.To już piąty rok z rzędu, w którym TRICO zdobywa nagrodę na konwencji A1, z czego cztery to nagrody dla Produktu Roku i jedna dla Dostawcy Detalicznego Roku.
Bardzo się cieszę, że TRICO ponownie zdobyło nagrodę A1 za „Produkt Roku”. Systematycznie pracujemy nad udoskonalaniem naszych produktów, aby jak najlepiej spełniać oczekiwania naszych Klientów. Otrzymywanie nagród przez pięć lat z rzędu (z czego cztery za Produkt Roku), wynagradza nasze działania, które podejmujemy, aby produkt był jeszcze lepszy. Osobiście chciałbym podziękować wszystkim, którzy na nas głosowali i z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój współpracy pomiędzy TRICO a A1 Motor Stores. Następny rok będzie bardzo ekscytujący dla TRICO i mamy nadzieję, że wspólnie, razem z A1 odniesiemy kolejny sukces – dodał Sam Robinson, Group Brand & Marketing Manager (Europe) firmy TRICO.
Źródło: TRICO