Po udanym uruchomieniu cyfrowej ofensywy Automechanika Sneak Preview, która jest skierowana przede wszystkim do sektora warsztatów w Niemczech, Automechanika planuje nowy format cyfrowy dla swojej międzynarodowej publiczności. Dzięki tej nowej ofercie Automechanika gromadzi kluczowych międzynarodowych graczy, stowarzyszenia i zwolenników motoryzacyjnego rynku części zamiennych, aby omówić pilne tematy w ramach serii rozmów zatytułowanych „Let’s Talk Business”.
Wszystko rozpocznie się 30 października, a jednym z poruszonych tematów będą wyzwania dla łańcuchów dostaw w czasie koronawirusa. W dyskusji udział wezmą następujący goście:
Nasza seria ma na celu zilustrowanie międzynarodowego znaczenia marki i sieci Automechanika oraz podkreślenie tego dla wszystkich naszych klientów. Ten format daje nam szansę na międzynarodową wymianę poglądów na kluczowe tematy branżowe.
dyrektor Automechanika Frankfurt - Olaf Mußhoff
Rozmowa zostanie nagrana, a następnie udostępniony w formie wideo na stronie internetowej Automechaniki.
Warsztaty internetowe i filmy, które publikowane będą do połowy listopada, odniosły ogromny sukces. Osiągnięto potencjalny zasięg ponad 100 000, a filmy i warsztaty obejrzano już ponad 25 000 razy. A liczby wciąż rosną, ponieważ każdy, kto nie był w stanie wziąć udziału w warsztatach na żywo, nadal ma możliwość obejrzenia później wideo z wydarzenia na stronie Automechanika Sneak Preview.
Nadchodzące wydarzenia:
Rejestracja i dodatkowe informacje są dostępne TUTAJ.
Źródło: Messe Frankfurt