Na początek Lars i Kevin sprawdzają ciśnienie robocze. Ponieważ jest to inne dla każdego pojazdu, należy najpierw dowiedzieć się, jakie jest ciśnienie robocze konkretnego pojazdu. Po zwolnieniu ciśnienia obaj zauważają, że w tym przypadku jest to zawór drenażowy, a woda zebrała się w zbiorniku ciśnieniowym. Kiedy tak się dzieje, problem leży albo w osuszaczu powietrza, albo we wkładzie osuszacza powietrza.
Duet pokazuje również swoim widzom, na co należy zwrócić uwagę podczas sprawdzania ciśnienia wylotowego na sprężarce powietrza i 4-obwodowym zaworze zabezpieczającym. W ich przypadku Lars i Kevin odkrywają, że w osuszaczu ich ciężarówki jest usterka, którą następnie usuwają. Wykorzystują tę okazję, aby wyjaśnić funkcję części i pokazać, że występuje w różnych konstrukcjach. Modele specyficzne dla pojazdu, a także inne dodatkowe komponenty, takie jak zbiornik powietrza i towarzyszący mu zawór spustowy, można znaleźć w portalu partnerskim.
Specjaliści ds. Części następnie zwracają uwagę na różne wzorce błędów w temacie odcinka – ważne jest, aby zawsze najpierw dokładnie ustalić, na czym polega usterka, ponieważ tylko wtedy można usunąć przyczynę.
Źródło: Diesel Technic