Wyścig Goodyear 400 na torze Darlington już w niedzielę | MOTOFAKTOR

Wyścig Goodyear 400 na torze Darlington już w niedzielę

Goodyear został sponsorem tytularnym oficjalnych wyścigów NASCAR Cup Series podczas "Weekendu Klasyków", którego finał odbędzie się 9 maja.

Wspierając oficjalny weekend NASCAR, Goodyear po raz kolejny zastąpi żółte logo „Eagle” na ścianach bocznych swoich opon niebieską obwódką z dawnych lat, znaną jako „Blue Streak”. Zgodnie z motywem przewodnim weekendu wyścigowego, opony Blue Streak będą oznaczone białym napisem Goodyear i białym logo, które odzwierciedlają wzór opon NASCAR używanych w latach 60. i 70.

Goodyear jest jedną z najbardziej kultowych marek w historii sportów motorowych, dlatego z dumą nazwaliśmy nasz wiosenny wyścig Pucharu NASCAR na torze Darlington Goodyear 400. Goodyear był częścią wielu imponujących momentów w bogatej historii toru Darlington. Nie możemy się doczekać, aby napisać nowy rozdział z Goodyear w ramach Oficjalnego Weekendu Klasyków NASCAR.

prezes Darlington - Kerry Tharp

Firma Goodyear ma bogatą historię na torze Darlington, gdzie w 1954 r. przeprowadziła pierwsze oficjalne testy opon NASCAR i odniosła swoje pierwsze zwycięstwo w wyścigu Southern 500 w 1959 r. z kierowcą Jimem Reedem. Goodyear 400 będzie pierwszym wyścigiem z Goodyearem jako wyłącznym sponsorem toru w Ameryce Północnej.

Goodyear jest zaszczycony, że może uczestniczyć w Oficjalnym Weekendzie Klasyków, tradycji, na którą kierowcy i kibice czekają co roku. Goodyear i NASCAR mają wspólne dziedzictwo, które sięga sześciu dekad i wielu pokoleń, a retrospektywny charakter wyścigu Goodyear 400 pozwala nam świętować osiągnięcia z przeszłości i jednocześnie pokazywać niesamowite talenty współczesnych kierowców.

wiceprezes Goodyear ds. marketingu - Karen Maroli

Wyścig Goodyear 400 jest kontynuacją długoletniej współpracy Goodyeara z wyścigami samochodowymi. Jako wyłączny dostawca opon dla trzech najlepszych serii NASCAR, Goodyear jest najdłużej nieprzerwanie aktywnym partnerem w historii NASCAR. Amerykański producent przygotowuje rocznie ponad 100 000 opon dla trzech najlepszych serii NASCAR, a każda opona jest wytwarzana na zamówienie przez pełnych pasji pracowników firmy w Akron w stanie Ohio – globalnej siedzibie Goodyear – i opatrywana nazwiskiem pracownika, który ją wyprodukował.

 

Źródło: Goodyear

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).