Chcąc zapewnić jak najwyższy poziom oferowanych usług, a co za tym idzie, aby każdy klient wyjeżdżając z warsztatu był usatysfakcjonowany wykonanymi w nim usługami oraz obsługą sieć Ravenol Professionals przyjrzała się bliżej obsłudze kobiet jako klientek w warsztacie i zauważyła, że w zdecydowanej większości sfera ta pozostawia wiele do życzenia. W opinii sieci problem tkwi w niewłaściwej obsłudze i niezrozumiałej komunikacji mechanika z klientem będącym kobietą.
W związku z tym warsztaty należące do sieci Ravenol Professionals będące Warsztatami Przyjaznymi Kobietom dzięki szkoleniom dotyczącym obsługi klienta kobiety w warsztacie oraz ścisłym zasadom i wytycznym określonym przez Ravenol, będą miejscem gdzie mechanicy rozumieją, że samochód jest przestrzenią prywatną kobiety, gdzie zamiast opisu technicznego kobieta uzyska praktyczny opis skutków awarii i jaki będzie miała ona wpływ na jej bezpieczeństwo.
Źródło: Ravenol