Yokohama Rubber współpracuje z polską firmą w celu zwiększenia sprzedaży swoich opon w Polsce oraz w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Dodanie spółki do korporacyjnej sieci sprzedaży opon Yokohama w Europie ma ułatwić dalszą ekspansję marki i wzmocni podstawy biznesowe Grupy na rozwijającym się rynku Europy Środkowej i Wschodniej.
Yokohama Rubber wdraża obecnie trzyletni plan zarządzania Yokohama Transformation 2023 (YX2023). Zgodnie z nim dział opon konsumenckich dąży do maksymalizacji wskaźnika sprzedaży opon swojej flagowej marki ADVAN, marki GEOLANDAR dedykowanej SUV-om i pickupom oraz różnych opon zimowych. W tym celu firma rozszerza asortyment rozmiarów tych opon i wdraża strategie produktowe i regionalne, które zwiększą sprzedaż opon odpowiadających specyficznym trendom na każdym regionalnym rynku.
Źródło: Yokohama