Marki FILTRON nie trzeba przedstawiać wiernym uczestnikom Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Jako partner wydarzenia FILTRON dba o edukację młodych mechaników w zakresie filtracji samochodowej, organizuje akcje edukacyjne, w formie materiałów szkoleniowych i bezpośrednich spotkań z ekspertami, dostarcza młodym ludziom potężną dawkę wiedzy nie tylko o samej filtracji, ale także aspektów dotyczących ekologii w kontekście rozwoju motoryzacji.
Firma MANN+HUMMEL, właściciel marki FILTRON, już przygotowuje się do tegorocznej XI edycji Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Istotnym elementem aktywności przygotowanych przez markę dla uczestników wydarzenia jest „Akcja Filtracja”. Dzięki materiałom edukacyjnym zamieszczonym w Akademii FILTRON i Akademii Młodego Mechanika uczestnicy Mistrzostw zdobywają wiedzę, przygotowują się do eliminacji, mierzą się z testami, a na najlepszych czeka wyjątkowa nagroda – „zielona karta” uprawniająca do udziału w finałach.
Nasze doświadczenia z ostatnich lat pokazują, że młodym mechanikom przyda się dodatkowe źródło bardziej szczegółowej wiedzy. Co roku obserwujemy entuzjazm młodych ludzi podczas rozmów z naszymi ekspertami. Praktycznej wiedzy oraz wskazówek przydatnych w przyszłej pracy zawodowej młodzież nie zdobędzie w szkole. Dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszą się materiały edukacyjne, które w różnej formie przygotowujemy przed każdą edycją Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników.
Brand Manager MANN+HUMMEL FT Poland - Paweł GrześkowiakMarka FILTRON to także „FILTRON BENEFIT”. Program lojalnościowy skierowany do profesjonalistów – mechaników zawodowych i sprzedawców z branży motoryzacyjnej. Uczestnicy tego programu oprócz możliwości otrzymania nagród za zakupy filtrów korzystają również z przygotowywanych przez markę FILTRON materiałów edukacyjnych, instruktażowych i ułatwiających pracę, a poziom swojej wiedzy i umiejętności mogą sprawdzić m.in. podczas XI Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników w kategorii Mechanik Zawodowy.
Marketing Manager MANN+HUMMEL FT Poland, Lider Projektu FILTRON BENEFIT - Paweł StachowiakW ramach Akademii Młodego Mechanika wspólnie z marką FILTRON uczymy młodych ludzi, którzy w przyszłości będą naprawiać nasze samochody. Jeśli teraz nie wyposażymy ich w odpowiednią wiedzę i umiejętności, nie wyrobimy w nich potrzeby ciągłej edukacji, trudno będzie im odnaleźć się w bardzo dynamicznie rozwijającej się branży motoryzacyjnej.
ambasador „FILTRON BENEFIT 2022!”, wielokrotny mistrz w rajdach oraz gospodarz programów „Garaż Dudy” i „101 napraw” w TVN Turbo – również ambasador XI Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników i Akademii Młodego Mechanika - Grzegorz Duda
Filtry marki FILTRON są produkowane w wielkopolskim Gostyniu od niemal 40 lat. Każdego roku powstaje tam ponad 90 milionów filtrów, które są wybierane przez tysiące europejskich mechaników. W nowoczesnym laboratorium producent marki FILTRON używa ponad 60 metod badawczych zgodnych z międzynarodowymi standardami. Kontroluje zarówno jakość materiałów używanych do produkcji, jak i wytrzymałość oraz skuteczność gotowych produktów.
Jakość i niezawodność filtrów FILTRON to zasługa nowoczesnych linii i procesów produkcyjnych, których precyzja weryfikowana jest przez niezależne firmy certyfikujące. Asortyment filtrów FILTRON zapewnia pokrycie 97% europejskiego rynku pojazdów. Marka oferuje wszystkie rodzaje filtrów przeznaczonych dla branży motoryzacyjnej, a także filtry do maszyn, sprzętu ciężkiego oraz urządzeń specjalistycznych.
Źródło: FILTRON