Ruchomy, precyzyjnie skonstruowany tłok w bezszczelinowej aluminiowej jednostce zaworowej kontroluje ilość powietrza wpuszczanego w zdeformowane połączenia pneumatyczne. Mechanizm sterowania jest zależny od przepływu prądu przez cewkę magnetyczną. Wysokiej jakości wykończenie gwarantuje szeroki zakres temperatury roboczej od -40°C do +100°C.
Usterka produktu jest często spowodowana przez brud lub problemy z kontaktem z wtyczką elektryczną. Ważne: ocenić stopień uszkodzenia zaworu elektromagnetycznego po jego demontażu. Zainstalować połączenia sprężonego powietrza z nowymi uszczelkami. Sprawdzić elektryczny mechanizm sterowania pojazdu na łączniku.
Należy też sprawdzić łącznik elektryczny pod kątem uszkodzeń i korozji/utlenienia. Jeśli jest uszkodzony, to trzeba zmontować nowy (DT 4.61213) w sposób zapobiegający dostawaniu się wilgoci do styków.
Źródło: DT Spare Parts