Chociaż pięknie odrestaurowana Lancia Fulvia nr 2 prowadzona przez dyrektora generalnego Nexusa Gaela Escribe i dyrektora zarządzającego Bodywork BRS, Victora Fernandeza, musiała się wycofać z powodu tajemniczego problemu mechanicznego, załoga kontynuowała trasę, wspierając Marca Jaya i jego syna Thomasa, który prowadził samochód z 1972 roku. Lancię Fulvię 1600 HF nr 94.
Samochód zwyciężył w kategorii „regularity-scratch”, udowadniając wysoką jakość części i pracy firmy Nexus i jej partnerów.
Tegoroczna parada odbyła się między 31 sierpnia a 4 września, a imponująca kawalkada zabytkowych pojazdów ponownie przejechała z Paryża do Nicei.
Przy wsparciu fundacji Motul Corazon, wydarzenie było fantastyczną okazją dla utalentowanych młodych ludzi pracujących na rynku wtórnym, aby doświadczyć i całkowicie połączyć się ze światem klasycznych samochodów, otrzymując zadanie całkowitego odnowienia Lancii Fulvia Nr 2 częściami zamiennymi premium.
Młodym talentom zaoferowano szansę pracy przy samochodzie i zagłębienia się w biznes OE, również dzięki wsparciu sponsorów: Bosch, Bakelite, Borg & Beck, Bosal, Calorstat, Clas, Mecafilter, Motul, Mintex, OSRAM i SKF.
Podczas naszego pierwszego udziału w Tour Auto dowiedzieliśmy się, że umiejętności, doświadczenie i kompetencje są podstawą sukcesu, wraz z silną pasją do świata klasycznych samochodów. Byliśmy zachwyceni wysoką jakością prac renowacyjnych wykonywanych przy samochodach, a nawet jesteśmy przekonani, że ten segment rynku jest obszarem wzrostu na rynku wtórnym, wraz z pojawieniem się nowych możliwości. Mamy jeszcze bardziej ambitny program na 2022 r., rozszerzając nasz zespół i odkrywając inne wyścigi, aby oferować najlepsze możliwości naszym partnerom produkującym części zamienne i młodym talentom, aby poznać środowisko klasycznych samochodów i odkryć nowe sposoby prowadzenia działalności w historycznym, ale bardzo modnym świecie.
dyrektor generalny Nexusa - Gael Escribe
Źródło: Nexus