Cała nasza gama zapewnia, oprócz kompletnego systemu, także doskonałą kompatybilność techniczną komponentów, zawsze gwarantując maksymalną jakość.
Zestawy Dayco oferują:
Radzimy zawsze sprawdzać i ewentualnie wymieniać wszystkie części układu przekazywania, aby zapewnić najlepszą jakość napraw. Należy do nich także pompa wodna sterowana paskiem rozrządu, gdyż należy ona również do elementów zużywających się. Właśnie dlatego Dayco proponuje kompletną gamę zestawów z pompą wodną KTBWP.
Zestawy BIO zostały wprowadzone obok tradycyjnych zestawów pasków zębatych, aby uzupełnić ofertę rynkową Dayco o produkty przystosowane do każdego rodzaju przekładni synchronicznej.
Pasek zanurzony w kąpieli olejowej (Belt in Oil) został stworzony przez Dayco w 2007 roku i odznaczony nagrodą za innowację w 2009 r. Od 2016 roku dostępny na rynku w formie zestawów.
System BIO to rewolucja w sektorze przekładni pasowych dla silników samochodowych. Tworząc pas, który może pracować we wnętrzu silnika (strefa smarowana), udało się bowiem połączyć najlepsze cechy łańcucha i tradycyjnego paska rozrządu.
Paski BIO montowane są do napędu układu rozrządu w silnikach Ford 1.0 Eco Boost, 1.8 TDCI, PSA 1.2 VTI oraz w silnikach Grupy VW 1.6 oraz 2.0 TDI do napędu pompy oleju.
Długa tradycja marki Dayco w zakresie pasowych układów przeniesienia napędu oraz znajomość kryteriów jakości, kontroli i niezawodności, zostały z powodzeniem wdrożone również przy produkcji zestawów łańcucha rozrządu.
Podczas jego projektowania podążano za logiką „systemu”, to znaczy, że wszystkie elementy zestawu (łańcuch, napinacz, koła łańcuchowe, prowadnice) oprócz tego, że są zgodne z wymogami technicznymi pojedynczego podzespołu, zostały zintegrowane w celu zapewnienia funkcjonalności, cichej pracy i trwałości całej przekładni.
Główne zalety i właściwości zestawów łańcucha rozrządu: