Warsztaty w Polsce w przyszłości będą czerpać jeszcze więcej korzyści ze współpracy z ZF Aftermarket. ZF [pro]Points to nowy program bonusowy dla wszystkich niezależnych warsztatów Polsce, który został wprowadzony w maju.
Zamierzamy nie tylko nagradzać lojalność naszych klientów wobec marki, ale chcemy też wzmocnić bliskie relacje z naszymi partnerami handlowymi. Najlepszym sposobem dla nas jest uzupełnienie naszego szerokiego asortymentu produktów o jeszcze bardziej atrakcyjne zakupowe programy motywacyjne. Takim program jest właśnie ZF [pro]Points.
dyrektor przedstawicielstwa ZF Aftermarket - Peter Rothenhöfer
Pomysł na ZF [pro]Points jest bardzo prosty. Za każdy zakupiony produkt ZF Aftermarket, warsztat otrzymuje odpowiednią ilość punktów. Zebrane punkty są systematycznie naliczane danemu warsztatowi i użytkownik, po wcześniejszym zarejestrowaniu się na portalu ZF [pro]Points, może je w każdej chwili sprawdzić i wymienić na cenne nagrody. Uczestnicy mają do wyboru zróżnicowane produkty wysokiej jakości, w tym elektronikę akcesoria do treningu czy biura.
Warsztaty uzyskują wartościowe punkty bonusowe podczas zakupu produktów marek ZF Aftermarket takich jak Lemförder, Sachs, TRW czy ZF.
W przeszłości systematycznie rozwijaliśmy program lojalnościowy automotive Diamonds, dedykowany głównie marce TRW, który jest znany wielu naszym partnerom. ZF[pro]Points to rozszerzenie tego programu poprzez włączenie w niego całego asortymentu produktów marek koncernu ZF, które obejmują elementy układów przeniesienia napędu, zawieszenia i układów kierowniczych.
- Peter Rothenhöfer
W najbliższym czasie podane zostaną informacje o pierwszych promocjach, jakie czekają na uczestników w ramach uruchomienia nowego programu.
Zainteresowane warsztaty zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami programu i oraz szybkiej i łatwej rejestracji na stronie: www.zf-propoints.com.
Artykuł sponsorowany przez firmę ZF Aftermarket