ZF i Adam Małysz promują zawód mechanika | MOTOFAKTOR

ZF i Adam Małysz promują zawód mechanika

Adam Małysz i ZF Aftermarket kontynuują współpracę, której kolejnym etapem jest kampania pod hasłem #zawódmechanik.

Kampania #zawódmechanik

W tej odsłonie kampanii ZF Aftermarket we współpracy z Adamem Małyszem zaprezentują historie mechaników pełne pasji i zaangażowania. Celem jest pokazać mechaników jako prawdziwych bohaterów, pasjonatów swojego zawodu oraz ich wkład w nasze codzienne bezpieczeństwo.

 

Efekty tych działań będzie można śledzić na stronie www.aftermarket.zf.com oraz na oficjalnych kanałach social media marek ZF Aftermarket, SACHS i TRW, a także stronach należących do ambasadora.

Adam Małysz – ambasador firmy ZF Aftermarket

Wybitny polski sportowiec, znany przede wszystkim ze skoków narciarskich, w których osiągał niesamowite sukcesy, od kilku lat związany jest również z motorsportem. Człowiek instytucja, którego słowa „sportowa emerytura” przerażają bardziej niż mamucia skocznia latem.

 

W 2014 roku wraz z pilotem Rafałem Martonem ukończył najtrudniejszy rajd na świecie – Rajd Dakar – na 13. pozycji. W sumie pięć razy startował w Dakarze, czterokrotnie docierając do mety morderczego maratonu. Co prawda, od października 2016 roku Adam ma przerwę w uczestnictwie w rajdach, ale objęcie roli ambasadora marki ZF Aftermarket wyraźnie potwierdza, że nie jest to koniec jego przygody ze sportem motorowym.

Podczas udziału w rajdzie Dakar poznałem wspaniałych ludzi, w tym wielu znakomitych mechaników, którzy swoim zaangażowaniem i hartem ducha potrafili dokonać prawdziwych cudów. To m.in. dzięki nim udało mi się dojechać na metę tego najtrudniejszego na świecie rajdu. Uświadomiło mi to, że niezależnie od wykonywanego zawodu, można dokonywać wielkich rzeczy pozornie dokonując tych niewielkich. To co mnie łączy z mechanikami to pasja do wykonywanej pracy. Ogromnie się cieszę, że przy tym projekcie mogłem spotkać pasjonatów tego zawodu i pokazać jaki wpływ na nasze życie ma ich praca.

kierowca rajdowy i ambasador ZF Aftermarket - Adam Małysz

Rok 2020 to wyjątkowy rok pod wieloma względami. Pozwolił nam na chwilę się zatrzymać i lepiej poznać naszych partnerów i klientów. Rok 2020 jeszcze bardziej podkreślił rolę mechaników, których praca zasługuje na docenienie. To właśnie dzięki nim samochody osobowe, karetki, samochody dostawcze nadal są sprawne. Te wszystkie auta wymagają serwisowania. I tu zaczyna się nasza wspólna rola. Wierzymy, że dzięki temu w 2021 będziemy mogli ich jeszcze lepiej wspierać.

dyrektor zarządzający ZF w Polsce - Peter Rothenhoefer

 

Źródło: ZF Aftermarket

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).