Podstawowymi wartościami definiującymi ZF Aftermarket są innowacja, cyfryzacja i partnerstwo. Misją firmy jest wspieranie swoich klientów i dążenie do tego, by partnerzy warsztatowi mieli dostęp do profesjonalnej i najnowszej wiedzy rynkowej oraz szerokich możliwości rozwojowych. Ważnym krokiem w realizacji tej misji jest zbliżająca się premiera nowego konceptu, który pozwoli warsztatom lepiej przygotować się na wyzwania dynamicznie zmieniającego się rynku oraz poszerzać swoje kompetencje, a tym samym ofertę serwisową.
Partnerzy ZF [pro]Service mogą liczyć na bogatą ofertę wsparcia w ramach przynależności do konceptu, dzięki czemu będą mieli możliwość poszerzania zakresu świadczonych usług. Najważniejsze korzyści z członkostwa w ZF [pro]Service obejmować będą działania z zakresu szkolenia i rozwoju kompetencji pracowników warsztatów. Partnerzy otrzymają również wsparcie biznesowe i marketingowe – np. poprzez wizyty opiekunów firmy, zapewnienie dostępu do profesjonalnej wiedzy technicznej za pomocą portalu, infolinii i service desk, a także umieszczenie w dedykowanej wyszukiwarce Partnerów, regionalne konferencje dla członków konceptu oraz promocję warsztatów wśród flot.
Postawienie na silne partnerstwo, osobiste wsparcie warsztatów, a tym samym rozwój nowych możliwości biznesowych jest wyznacznikiem działania konceptu warsztatowego ZF [pro]Service.
Warsztaty w ramach konceptu będą miały możliwość wyboru rodzaju partnerstwa oraz specjalizacji. Pozwoli to na precyzyjne ustalenie zakresu właściwego wsparcia technicznego dla Twojego warsztatu.
Jednym z głównych narzędzi przygotowywanych w ramach ZF [pro]Service będzie dedykowany portal internetowy z dostępem do praktycznych wskazówek w formie krótkich filmów i informacji produktowych. Znajdą się tam również instrukcje montażowe do konkretnych pojazdów, katalog części online, newsletter kierowany do warsztatów i inne przydatne aplikacje.
Od kilku lat widzimy coraz większe zainteresowanie i potrzebę szkoleń omawiających tematykę diagnostyki pojazdów ciężarowych – mówi Michał Głażewski, Kierownik Zespołu Szkoleniowego ZF Aftermarket – Rozwój konceptu warsztatowego ZF [pro]Service jest pionierskim krokiem w kierunku wsparcia warsztatów zajmujących się obsługą i naprawą pojazdów użytkowych w Polsce. Koncept jest jednocześnie szansą na poszerzenie zakresu świadczonych usług i rozwój poprzez wyspecjalizowanie się w nowym obszarze. Partnerzy ZF [pro]Service będą mieli dostęp do wcześniej niedostępnych materiałów, dedykowanych szkoleń oraz osobistych konsultacji, co pozwoli im na dynamiczny rozwój i wypracowanie przewagi rynkowej.
Koncept warsztatowy ZF [pro] Service już niedługo rozpocznie swoją działalność w Polsce. Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej ZF Aftermarket. Warto też śledzić kanał ZF Aftermarket na Facebooku.
Artykuł sponsorowany przez ZF Aftermarket