„Nasza Dywizja pasywnych systemów bezpieczeństwa rozwija się znakomicie. Jako samodzielna marka, ZF LIFETEC zyskuje strategiczne możliwości dalszego przyspieszenia wzrostu sprzedaży i rentowności” – powiedział dr Holger Klein, CEO Grupy ZF. – ” Wydzielenie Dywizji przebiega dobrze i nadal analizujemy możliwości dalszego rozwoju ZF LIFETEC w przyszłości.”
„Dzisiejsze ogłoszenie nowej marki ZF LIFETEC jest widocznym sygnałem, zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym, niezależnego pozycjonowania oraz aspiracji Dywizji pasywnych systemów bezpieczeństwa” – dodał dr Martin Fischer, członek zarządu Grupy ZF odpowiedzialny za Dywizję pasywnych systemów bezpieczeństwa.
„Nasza nowa marka ZF LIFETEC łączy naszą misję ratowania życia z podejściem opartym na technologii. Dążymy do wzrostu, napędzanego przez megatrendy na rynku motoryzacyjnym i rosnące na całym świecie wymagania dotyczące bezpieczeństwa. Nasza nowa marka oznacza wyjątkowy poziom bezpieczeństwa dla pasażerów pojazdów” – dodał Rudolf Stark, szef Dywizji pasywnych systemów bezpieczeństwa.
W październiku 2022 r. Grupa ZF rozpoczęła proces wydzielania Dywizji pasywnych systemów bezpieczeństwa, co otworzyło nowe strategiczne możliwości rozwoju i pozwoliło na zwiększenie sprzedaży i rentowności. Dzięki wprowadzeniu marki ZF LIFETEC, Dywizja rozpoczyna transformację w samodzielną jednostkę, wykorzystując swoją silną pozycję na rynku.
ZF LIFETEC jest w czołówce dostawców wyposażenia do pasywnego bezpieczeństwa, posiadającym 46 lokalizacji w 18 krajach i udziałem ponad 20% w globalnej sprzedaży w swoich głównych kategoriach produktowych. Szerokie portfolio produktów obejmuje systemy poduszek powietrznych, układy kierownicze oraz systemy pasów bezpieczeństwa, dostarczane zarówno do mniejszych pojazdów seryjnych, jak i najbardziej ekskluzywnych pojazdów luksusowych.
Źródło: ZF
Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami?