Zintegrowany moduł napędowy BorgWarner do Mustanga Mach-E | MOTOFAKTOR

Zintegrowany moduł napędowy BorgWarner do Mustanga Mach-E

BorgWarner ogłosił, że buduje mocny zintegrowany moduł napędowy (iDM) dla nowego, całkowicie elektrycznego SUV-a Forda Mustanga Mach-E.

Moduł iDM ma być dostarczany w komplecie z systemem zarządzania temperaturą BorgWarner i skrzynią biegów zintegrowaną z silnikiem i energoelektroniką od innych dostawców.

Nasza wiedza na temat integracji układów w połączeniu z biegłością w zakresie przekładni pozwala nam projektować moduł iDM, który jest łatwy w montażu i działa tak cicho, jak to tylko możliwe, co jest jeszcze ważniejsze w pojazdach zelektryfikowanych. Podobnie jak Mustang Mach-E, nasz moduł iDM jest stworzony, aby ekscytować kierowców pragnących ekologicznej, ekscytującej jazdy. Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z Fordem, tym razem w celu dostarczenia wysokiej jakości, czystego i wydajnego rozwiązania napędowego.

prezes i dyrektor generalny BorgWarner PowerDrive Systems - dr Stefan Demmerle

 

BorgWarner był w stanie wykorzystać swoje doświadczenie w zakresie skalowalnego i modułowego podejścia do iDM, aby dostarczyć ten niestandardowy moduł napędowy, który spełnił surowe wymagania Forda. W odróżnieniu od innych jednostek BorgWarner eGearDrive, przekładnia wbudowana w iDM nie wykorzystuje przekładni równoległej, zamiast tego ma koncentryczną konstrukcję z wyjściami na tej samej osi co silnik elektryczny, co daje bardziej kompaktową obudowę. Wysokowydajna skrzynia biegów firmy umożliwiać ma wydajną, płynną jazdę, która może przenosić 4 278 Nm momentu obrotowego osi i prędkości wejściowe do 13 800 obr./min.

 

Dodatkowo BorgWarner zaprojektował i zapakował zintegrowany moduł wraz z wydajnym rozwiązaniem chłodzenia i smarowania, aby zapewnić optymalne zarządzanie ciepłem w całym układzie iDM, a wszystko to w ramach jednego kompaktowego zespołu. Poza wszechstronną architekturą iDM firma zapewnia wysoki poziom integracji, wysoką wydajność systemu oraz optymalną charakterystykę hałasu, wibracji i szorstkości.

 

iDM ma być dostarczany do napędzania konfiguracji z napędem na tylne koła i wszystkie koła w Mustangu Mach-E. W wersji GT z napędem na wszystkie koła BorgWarner dostarczać ma dodatkową jednostkę napędową, która napędzi również przednie koła. Rozpoczęcie produkcji planowane jest na ten rok.

 

Źródło: BorgWarner

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).