Pod adresem supplier.alzura.com dostawcy znajdą wiele interesujących informacji na temat „e-commerce – sprzedaż na ALZURA Tyre24”, dostosowanych do ich potrzeb. Ponadto mogą znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na stronie „ALZURA Supplier” oraz otrzymać cenne wskazówki, jak skutecznie sprzedawać i wprowadzać swoje produkty na platformę B2B. Proces logowania nie został zmieniony, dostawcy mogą logować się w taki sam sposób jak dotychczas, korzystając ze znanych im danych dostępowych.
Na stronie „ALZURA Supplier” został stworzony również nowy formularz rejestracyjny. Nowi dostawcy rejestrujący się za pomocą nowego formularza, zostaną automatycznie aktywowani i będą mogli bezpośrednio zalogować się do systemu. Po przekazaniu przez dostawcę wszystkich ważnych danych dotyczących transakcji, zostanie on również upoważniony do sprzedaży swoich towarów na platformie.
Nieustannie staramy się ulepszać naszą platformę ALZURA Tyre24 i zapewniać naszym klientom jak najwygodniejsze korzystanie z naszej strony internetowej. Do tej pory serwis tyre24.alzura.com był skierowany do klientów. Dzięki nowej strefie logowania przeznaczonej tylko dla dostawców, mają oni teraz wszystko pod ręką i otrzymują tylko te informacje, które ich dotyczą. Dzięki temu możemy teraz sprostać potrzebom i życzeniom obu grup docelowych – wyjaśnia Michael Saitow, CEO i założyciel firmy SAITOW AG, właściciel portalu B2B ALZURA Tyre24.
Nowa strona główna supplier.alzura.com to dopiero początek dla firmy e-commerce z Kaiserslautern. Platforma ma być dalej rozbudowywana, aby zapewnić dostawcom możliwość oferowania swoich produktów również w innych sektorach w całej Europie. Platforma B2B ALZURA Tyre24 oferuje dostawcom z branży motoryzacyjnej rynek marketplace, za pośrednictwem którego mogą oni łatwo dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej po dostosowanych prowizjach sprzedażowych i bez wysiłku poszerzyć swój rynek w całej Europie.
W serwisie ALZURA Tyre24 w segmencie opon, felg, części zamiennych i akcesoriów odzwierciedlony jest obraz motoryzacyjnego rynku wtórnego z ponad 18 milionami artykułów. Platforma B2B łączy 2 000 dostawców z 40 000 potencjalnych klientów w dziewięciu krajach europejskich, pośrednicząc w wymianie handlowej o wartości ok. 1 mld euro rocznie. Każdego dnia za pośrednictwem platformy realizowanych jest do 100 000 transakcji.
Źródło: SAITOW AG