Większe kody produktu i koloru, czytelne oznaczenia systemów i technologii oraz zrozumiałe symbole mają upraszczać pracę lakierników.
W Standox zależy nam na uzyskaniu właściwego efektu już za pierwszym razem, dlatego też nieustannie udoskonalamy produkty i usługi. Nowe etykiety są czytelniejsze oraz pozwalają wydajniej pracować, ponieważ lakiernik od razu widzi, co jest w danej puszce.
Brand Manager Standox na Europę Bliski Wschód i Afrykę - Olaf Adamek
Główne zmiany na etykietach: nazwy produktów, kody produktów i mixów są większe oraz czytelniejsze. Kolory podkładów są wyraźnie widoczne obok kodu produktu i mixu. Proste ikony mają pozwalać łatwo zidentyfikować poszczególne rodzaje produktów, np. rozcieńczalniki, utwardzacze i dodatki oraz informować, jak należy je stosować.
Duża, kolorowa fala ma jasno wskazywać, z jakim systemem lakiernik ma do czynienia, np. Standoblue lub Standohyd. Natomiast tło puszki pozwalają szybko określić, czy produkt jest przeznaczony do samochodów osobowych, pojazdów użytkowych lub zastosowań przemysłowych.
Pierwsze produkty z nowymi etykietami właśnie trafiają do dystrybucji.
Więcej informacji można znaleźć TUTAJ.
Źródło: Axalta