Wybór akurat tego włoskiego producenta nie jest przypadkowy, bo w drugim kwartale 2019 roku Breck mocno komunikuje swoje przewagi nad konkurencją z Italii. A ma się czym pochwalić.
Przekonujące są konkretne liczby potwierdzone w przeprowadzonych badaniach. Po pierwsze, droga hamowania – ze 120 do 80 km/h – jest krótsza o 12 metrów (przy 80 barach). Po drugie, zużycie klocków w całym teście – zawierającym zahamowania w warunkach miejskich, pozamiejskich, autostradowych i górskich – jest niższe aż o 55 procent. A po trzecie, średnia skuteczność hamowania w różnych warunkach użytkowania, jest wyższa o 8% od włoskiego konkurenta.
Ci, którzy kupili klocki Breck i zdecydują się na udział w konkursie, będą mieli szansę wygrać – poza wspomnianym Fiatem 500X – także inne atrakcyjne nagrody. Wśród nich dziesięć kart przedpłaconych o wartości 1000 złotych na dowolne zakupy oraz 100 pakietów bezpieczeństwa, o przybliżonej wartości 250 złotych.
Kolejna edycja konkursu będzie trwać przez cały czerwiec, a wzięcie w niej udziału znowu jest bardzo proste. Wystarczy kupić klocki hamulcowe Breck, zachować dowód zakupu, a następnie odpowiedzieć na dwa pytania zadane na stronie breck.pl i wysłać zgłoszenie. Odpowiedź na pierwsze pytanie (o ile procent niższe jest zużycie klocków hamulcowych Breck, w porównaniu do włoskiego konkurenta?) jest łatwa i można ją znaleźć nawet w tym tekście.
Drugie pytanie jest otwarte i wymaga trochę kreatywności. Trzeba własnymi słowami napisać: Jak twoim zdaniem Breck wygrywa z Włochami? Chodzi o odpowiedź o maksymalnej długości 300 znaków. Zwycięzców wyłoni jury konkursu. Co ważne: każdy uczestnik tej zabawy może dokonać nieograniczonej liczby zgłoszeń udziału w konkursie, pod warunkiem, że zawierają one różne odpowiedzi na przynajmniej jedno z tych dwóch pytań.
A zatem startujący w drugiej odsłonie konkursu uczestnicy, nie będą mogli pójść w ślady triumfatora pierwszej edycji, Pawła Kowalskiego, który ujął jury oryginalnym humorem i żartobliwym tonem swoich odpowiedzi. A zatytułował je: „50 twarzy Brecka” i wymienił aż tyle właśnie powodów, dla których kupuje klocki tej marki. W drugiej edycji konkursu „Zmontuj wygraną”, ograniczenie odpowiedzi do 300 znaków, nie pozwoli już na taką swobodę, jaką pokazał Paweł Kowalski. Ale także w tym przypadku liczyć się będzie pomysł i kreatywność uczestników tej rywalizacji.
Pierwsza edycja konkursu pokazała, że nasi klienci dobrze się bawią, są zaangażowani, kreatywni i cenią nasze klocki hamulcowe. Samo współzawodnictwo traktują jako dodatkową atrakcję, a nas cieszy, że mocniej wiążą się z marką Breck. Przy okazji tego konkursu dowiadują się więcej o wysokiej jakości naszych produktów i o przewagach, jakie mamy nad konkurencją. Chcemy, żeby jak najwięcej polskich kierowców przekonało się bezpośrednio, że warto nam zaufać. Jestem pewien, że wystarczy raz wypróbować klocki Breck, żeby z nami zostać na stałe i nie szukać już żadnych innych. Przerobiliśmy już to za granicą, gdzie sprzedajemy 80 procent naszej produkcji.
szef marketingu spółkę Lumag z Budzynia, producenta klocków marki Breck - Łukasz Żak
Konkurs „Zmontuj wygraną” firma promuje przy udziale Krzysztofa Hołowczyca, który jest „twarzą” marki Breck.
Jako ambasador marki Breck muszę powiedzieć, że jestem dumny z mojej współpracy z firmą Lumag. Mam świadomość, że produkujemy najlepsze klocki hamulcowe. Ja również montuję je w moim samochodzie rajdowym, którym jeżdżę z prędkością ponad 200 km/h, między drzewami i jestem spokojny, że wszystko będzie hamowało i pracowało jak należy.
- Krzysztof Hołowczyc
Druga odsłona konkursu „Zmontuj wygraną”, trwa do końca czerwca, ale organizatorzy już zapowiadają, że FIAT 500X Urban Look nie będzie ostatnim samochodem rozdanym w tej zabawie. Kolejne edycje zabawy są przewidziane jeszcze w tym roku.
Marka Breck powstała w 2003 roku. Jej sukces jest związany z innowacyjną technologią wytwarzania i najwyższej jakości składnikami, z których firma Lumag tworzy klocki hamulcowe. W ultranowoczesnej fabryce materiałów ciernych w Budzyniu, na powierzchni blisko 19 tysięcy metrów kwadratowych, jest produkowanych ponad 5 milionów klocków Breck rocznie! Marka ta zdobyła sobie zaufanie mechaników i importerów. Breck to ponad 500 referencji oraz współpraca z 10-cioma tysiącami warsztatów samochodowych. 80 procent produkcji polskiej firmy Lumag trafia na eksport.
Źródło: Lumag