Zoptymalizowane podkładki faliste osi skrętnych od BPW | MOTOFAKTOR

Zoptymalizowane podkładki faliste osi skrętnych od BPW

W grudniu 2021 r. BPW wprowadziła nowe, wzmocnione i zoptymalizowane oporowe podkładki faliste jako wyposażenie oryginalne oraz na rynek wtórny.

W konsekwencji mieszane stosowanie starych i nowych podkładek falistych jest niedopuszczalne.

 

Aby zapobiec błędnym parowaniu podkładek, stworzono nowe zestawy naprawcze 09.801.09.38.0 i 09.801.09.39.0 dla pozycji 03.128.05.09.0 i 03.128.05.10.0 na rynek wtórny.

 

Zestaw naprawczy 09.801.09.38.0 zawiera zoptymalizowane podkładki i ich mocowania dla jednej
zwrotnicy. Natomiast zestaw 09.801.09.39.0 zawiera elementy do naprawy obu zwrotnic osi skrętnej.

 

Oporowe podkładki faliste należy zawsze wymieniać parami na jednej stronie. Dopuszcza się montaż starego typu podkładek na jednej stronie osi a nowego typu na drugiej stronie osi.

Ze względu na modyfikację wspomnianych powyżej oporowych podkładek falistych i zakaz ich indywidualnej wymiany, podkładki faliste 03.128.05.06.0 i 03.128.05.07.0 zostały zablokowane i nie są już dostępne pojedynczo!

 

Aby zagwarantować, że od teraz faliste podkładki oporowe będą zawsze wymieniane dla każdej osi,
stworzono nowy zestaw naprawczy 09.801.09.40.0 jako zamiennik dla 03.128.05.06.0 i 03.128.05.07.0.

 

Istniejące zestawy naprawcze 09.801.02.35.0 / 09.801.02.37.0 i 09.801.08.46.0 pozostają dostępne do odwołania.

 

Źródło: BPW

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).